Fest och snor

Så var man sjuk igen, eller fortfarande.. Jag vet inte!
Hostar occh har mig och förstoppad i näsan så man inte kan andas, fantastiskt! Ärligt talat så är jag ruskigt trött på det här nu!

Igår var vi dessutom på 110-årsfest och firade Toms föräldrar som blir 50 och 60 i år. Jag gjorde mitt ytterst bästa för att inte hosta/nysa/snora folk rakt i ansiktet.
Hur som så var det väldigt trevligt! Jag stannade inte kvar så jättesent utan åkte hem och la mig istället. Novalie var hemma med Therese så jag kröp ner brevid henne när jag kom hem för givetvis så hade hon intagit vår säng!

Jag är ganska dålig på det här med bloggen nu för tiden, det blir liksom inte av så ofta längre..  



Såhär snygg var jag bakifrån igår iaf..


Kommentarer
Postat av: Sarah

ALLTID lika snygg <3

2011-09-12 @ 10:37:54
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback