Ventoline min vän.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Ännu en vecka har gått och det är jobbhelg igen! Medan andra tar helg och har det gott får jag gå och lägga mig klockan sju för att orka gå upp imorgon.. Men idag har jag varit ledig och som vanligt har jag lekt med Lisa :) åh vad du är bäst! Vet inte vad jag skulle göra utan den kvinnan?! Självklart har ju Novalie med varit ledig idag så vi tog en sväng till stan och besökte jobbet som bjöd på smörgåstårta, sen åkte vi till Sara och umgicks en stund! Alltid lika trevligt :) vi var även en sväng på Bilprovningen i hopp om att V70n skulle få sig en titt, men oooops, det var visst inte först på tisdag! Passade på att handla lite med..

Sen till lite tråkigare saker då - än en gång strular halsen med mig och min bästa vän är Ventoline! Några omgångar på morgonen för att kunna andas och några omgångar till kvällen för att överleva natten :/ sinnessjukt..

Sen vill jag givetvis gratta min mamma som blir 50 år idag! Fast just nu råkar hon befinna sig på Kanarieöarna..
Älskar dig mamma <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Och det där var handla lite? :o Haha

2011-10-29 @ 02:09:41
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Tack älsklingar!:=) Jag tänkte allt på er också!

2011-11-03 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback