Så var ännu en lördag snart förbi

Iphones blogg-app är skit.
Hela dan har jag gått och försökt publicera ett inlägg, men nehe då det vill den inte minsann! Jag som var så glad över att det äntligen kommit en.

Dagen startade med sovmorgon som jag har dealat mig till (fan så bra jag är!). Tom kom upp vid tolv och frågade om jag tänkte sova många timmar till, men det var ju lika bra att gå upp så man kan sova inatt med!
Vi har städat och plockat lite under dagen och sen åkte jag till Lisa en sväng och tittade på film innan hon började jobba igen.
När jag väl kom hem hade jag blivit alldeles för hungrig och trött. Jag blir som ett litet barn när jag behöver äta och sova, lättretlig och gnällig. Att Tom den stackarn står ut med mig?
Ska jag vara ärlig hade jag nog ALDRIG klarat av att leva med mig, det kan inte vara någon höjdare!
Skit samma, nu ska nybadad Novalie i säng och vi ska fläska chips och dipp och mysa i soffan med film och tända ljus :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag saknar denna gnälliga Michelle som stod ut med mig :o Haha Hoppas ni får en super mysig kväll <3

2011-10-08 @ 20:52:45
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback