planer.

Ikväll är jag ensam hemma. Eller ja, nästan iaf. Novalie har badat och fixats för natten så hon ligger och sover sen en timme tillbaka.
Tom är nämligen iväg med några kompisar ikväll, det tyckte jag han har förtjänat med tanke på hur mycket jag har varit iväg på sistone! Det har ju varit Kalmar, Dalarna m.m!
Men det är en smula lustigt för jag är inte riktigt van vid att vara själv känner jag. Jag blir så fruktansvärt rastlös!

Funderar på om jag skulle börja plocka ner lite köksluckor (det är ju 36 stycken så lika bra att börja). Tanken är att dom ska få sig en omgång färg och kanske lite nya handtag. Men först ska det ju förberedas där jag ska va och sen ska det slipas och grundas. Fast och andra sidan så är ju klockan halv nio så jag kanske skulle vänta till imorgon, fast då jobbar jag ju.. Får väl se vad som händer!

Jag har planer minsann!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback