häng mig högt eller sänk mig lågt.

Nu är jag så jävla trött på det här! Jag blir fan aldrig frisk.. Det värsta är att ekonomin påverkas så mycket :/ inte en enda julklapp har jag lyckats fixa, och vid det här laget brukar jag ha en del fixat iallafall.. Igår var vi på A6 en sväng och jag såg massor med fint till både mig och lillfisen, men det blev inget med det! Jag hittade en mjukisoverall till både mig och Novalie som vi bara SKA ha när lönen kommer. Punkt. Sen är det ju snart första advent med och jag måste ha ett gäng nya adventsstakar till mina miljoner fönster och måste få tummen ur röven och fixa julkorten med! Alla dessa måsten! Jag vill jobba, men jag orkar ju knappt sitta upp :( huset ser ut som kaos och katasrof och tvätthögen växer och frodas.. Känner att det snart börjar bli dags för hemtjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback