Tvåbenta musen

Igår var det minsann blixtar och dunder här i Gullskog! Det blixtrade och smällde samtidigt och jag överdriver inte när jag säger att det skakade i sovrumsfönstrena när det var som värst.. Men hur som så slog det inte ovädret som var i augusti 2009 när det var så otäckt så jag till och med tog mitt nyfödda barn under armen och åkte hemifrån! Igår var det väldigt intensivt i någon timme sen lugnade det sig så jag kunde somna. Tom och Novalie sov som stockar under hela tiden.

Idag har vi varit lediga här hemma (jag och Novalie). Vi har inte gjort så värst mycket utan bara varit :)
På eftermiddagen kom Lisa förbi en sväng så hade vi tråkigt tillsammans. Det är ju alltid roligare att ha tråkigt ihop än att ha det själv!
Sen har det rullat på som vanligt med tvätt osv. Till middag serverades det korvstroganoff och ris!


Såhär går det om man inte håller koll på korven! 2 minuter på toaletten så hade den tvåbenta musen varit framme på köksbänken.





Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Haha ;)

2011-05-19 @ 13:25:10
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback