Äntligen lite ledig!

.. och som vanligt ett fullspäckat schema!
Efter 8 dagars arbete ska jag nu ta igen mig med 4 dagars ledigt. Dock har en dag redan gått åt!
I helgen som var jobbade jag för en annan tjej så hon jobbar för mig i helgen, men trots det så hann vi med lite grillning och mys med vänner :)
jag har helt enkelt inte haft ork eller lust att uppdatera, men kameran har varit med lite så det får bli några bilder istället!

En helt vanlig morgon när vi borstar tänder och sätter upp håret:


Novalie valde toffs idag, och det ser gräsligt fult ut för det står rakt upp.
Men det finns en tanke bakom: om man blöter hennes hår och ställer det rätt
upp i luften så lägger det sig jättefint när det torkar :)


Där Novalie är finns Doris inte långt ifrån..


Kompísar som dom är så delar Novalie med sig av det goda vattnet!
Sen om det är så hälsosamt var ju en annan sak..


Vad ska man säga?


Ja lite blöt kan man bli..



Sen var det lördag och vi hann med att grilla lite mellan mina arbetspass :)


Kompisarna var här!
Och komiskt nog lyckades vi klä ungarna i matchande färger, som synes gick i turkost denna dagen!


Underbara <3


Nu är det dags att fylla på sandlådan, hälften blev uppätet av denna lilla damen :)


Dom "stora" flickorna delade festis


Karlar gör sånt som karlar är bra på :)


Sen gick en stol till åt pipsvängen, nu är det bara 2 av 4 kvar!


Minns ni denna dagen?
Den första stolen som sa hej då.. Det börjar bli en liten följetong av detta :)

Nehe nu ska jag titta på BigBrother och sen blir det sängen så jag är pigg tills imorgon, då ska vi nämligen på Jönköpings marknad en sväng med Therese, Sarah och Hayley!
På lördag ska vi för övrigt fara ner till High Chaparall, det blir nog trevligt.


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

"Karlar gör sånt som karlar är bra på :)" min första tanke var sitter sönder stolar och så kom den bilden precis efter haha, förresten så fick kidsen med sig en halv sandlåda hem från dagis idag i skorna så jag kan samla upp sanden så får ni det som kompensation för det ungen åt upp ;)

2011-05-27 @ 00:37:26
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback