Slut på sjukstugan!

Sådär ja, nu är vi helt friska och krya allihopa och vår "isoleringstid" efter magsjukan är över. Tack gode gud för det för nu börjar det tryta lite på nödvändigheterna här hemma och jag börjar bli rejält rastlös!
Imorgon är det tillbaka till vardagen igen med jobb och dagis och allt vad det innebär.
Efter att ha pratat med dagis så är vi nu helt säkra på att det var därifrån skiten kom.. Så jag är väl inte så jätteglad i att Novalie ska gå dit imorgon, men jag och Tom måste ju jobba så det är inte så mycket att välja på :/ dom har iaf sanerat ordentligt så nu är det bara att hoppas att dom andra barnens föräldrar inte är så puckade och låter barnen gå dit för tidigt efter magsjukan!! Som sagt hoppas kan man ju alltid göra.

Idag har vi gjort pannkakor och Novalie är minsann en duktig assistent som gör som mamma säger (för en gång skull)



Hittade en gammal bild på min lilla goding. Detta var i december -09

Kommentarer
Postat av: Myran

Vad skönt att hon är frisk nu! :O) Tyvärr är det inte så ovanligt att folk lämnar sina barn förtidigt på dagiset igen.

2011-03-02 @ 10:41:44
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Vad duktig hon är!

2011-03-02 @ 19:17:10
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Anonym

man kan tro att endel tycker de e roligt med magsjuka eftersom dom medvetet gärna smittar ner andra =/ på vårt dagis gick de magsjuka från november tills nu fortfarande bara runt runt runt =(

2011-03-04 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback