Min stackars kropp

Jag vet inte riktigt vad det är som pågår! Den senaste tiden har min mage varit lite ur balans och betett sig lustigt (idag har det värre än innan). För ett tag sedan skrev jag om att jag ofta får ont i magen när jag går och lägger mig men det har blivit något lindrigare. Istället får jag nu som lite illamående och kramper i magen, jag är otroligt trött och har ganska så tjusiga humörsvängnigar. Är det möjligvis så att det börjar bli lite för mycket att tänka på så jag inte riktigt orkar med? Jag har inte tänkt tanken innan men pappa nämnde det innan och jag fick mig en liten funderare..

Det kan även vara så simpelt som att jag har åkt på magsjukan som härjar för fullt både här och där. För att ta det säkra före det osäkra så avvaktar jag lite och ser hur det artar sig.
På förmiddagen så tvättade jag och städade bilen och mådde hur bra som helst, men när jag stod i duschen och förberedde mig för jobbet så blev jag helt svimfärdig.

Jag kanske bara lider av hypokondri?



Kan tillägga att, nej, jag är inte gravid så slipper ni fundera på det!
Svar på kommentar: Ja, jag har tagit ett antal gravtest med tanke på att min mens hoppade över en hel månad sist. Har en känsla att det med beror på stressen.


Kommentarer
Postat av: Ida Tolshagen

Hej..



Det kanske är ett litet syskon på väg?!!

2011-03-30 @ 20:58:49
URL: http://oxov.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du tagit gravtest? Preventivmedel är ju som vi vet inte hundra procentiga :) jag är själv ett p-piller barn.

2011-04-05 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback