Dagens lycka!

Dagens lycka idag är att vårt internet och vår telefon fungerar igen :) sen i torsdags har allt varit stendött så nu har jag massor att göra!

Allt knallar på i sin lugna takt och Novalie tjatar och tjatar!! I helgen skulle vi ta det lugnt och mysa och bara umgås och eventuellt gå ut i trädgården en sväng, men tji fick vi söndag morgon. Det börjar med att telefonen ringer när klockan är kvart i sex (tror jag, för egentligen var den kvart i sju). Jag får frågan om jag kan komma in och jobba men avböjer eftersom jag redan jobbat 3 helger på raken. 45 senare ringer det igen, då blir jag inbeodrad. Så det var den helgen åt helvete.. Det värsta är att jag även jobbar nästa helg med, så det blir 5 helger på raken! Jag trivs jättebra på mitt jobb, jag har underbara kollegor och goa tanter och gubbar men så här kan vi inte ha det.. Hade jag varit ensam så fine, men jag har barn och familj och det är en helt annan sak!
Vi får se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Sant så sant, tur att det var stöveln och inte Jadie som försvann.

2011-03-29 @ 16:24:09
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback