Bill och Bull

Idag var det min tur att få sovmorgon, så himla skönt! Jag har en känsla av att det behövdes för att jag ska orka med att jobba hela kvällen.
När jag vaknade vid 10.30 så hade Novalie redan hunnit somna igen på soffan. Och som vanligt när Novalie sover så är inte Doris långt borta! Har jag sagt att dom delar kudde på nätterna?

Jag själv går bara runt här och drar i brist på annat. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sara skulle ringa när dom kom hem från dagis (dom inskolar barnen) så det är väl egentligen det jag väntar på, att få prata lite skit haha.




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja fast det känns lite onödigt med fodrade nu, men dom skulle nog inte börja med "vanliga" stövlar förrens i april så då får det bli dom här nu och ett nytt par sen. Jävla pengarutsugare på dinsko haha

2011-03-07 @ 10:51:30
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback