Stora tjejen kan själv!

Liten har blivit stor, för hon kan minsann själv! Då menar jag verkligen allt! Man får inte hjälpa henne med något.. Imorse letade jag mig galen på musen till datorn, som jag någon gång lagt i en påse och lagt på ett jättebra ställe som jag inte längre kommer ihåg. Jag var runt i hela huset och letade och när jag kom in i köket så höll Novalie minsann på att göra välling!
Hon hade frågat en stund tidigare men då sa jag nej och sa att hon kan ta en frukt istället men jag fick inget svar på det. Nu vet jag varför, hon tänkte säkert att jag väntar tills mamma försvunnit så gör jag det själv!
Fram med köksstol, upp på bänken och hämta flaska, i med vatten och på med locket, ner från stolen och bort till nästa bänk. När jag kom in i köket stog hon på stolen vid bänken som mikron står på så hon skulle minsann värma den med!
Dock hade hon ju missat grejen med vällingpulvret, men sak samma..


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

haha, vilken duktig tös! :D

2011-06-23 @ 12:08:42
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback