Stor framgång

Novalie är så himla duktig när det gäller detta med pottan! Bara vi kommer ihåg att påminna henne om att gå på pottan så händer det inte mycket "olyckor". Igår var vi på A6 en sväng och jag passade på att köpa lite trosor till henne, för det måste man ju ha nu när man är en stor tjej! :)
Men det var sjutton inte jättelätt att hitta i den lilla storleken, och allra helst skulle hon nog behöva ännu mindre för att dom inte ska hänga i rumpan, men det finns inte för vanligtvis är barn i den storleken så små så dom inte behöver sånt..
Jag har räknat med att det kommer bli en hel del olyckor så det var lika bra att köpa på sig ett litet lager! Än så länge har hon fortfarande blöja när vi åker iväg, men tids nog ska vi nog kunna sluta med det också!

Imorgon fyller hon år min lilla stjärna <3


Det var inte vaeckert det som fanns, men det får duga!

Kommentarer
Postat av: Niccan

De med körsbär var ju fina :-) Bea har 86/92 på sina trosor och då blir det lite häng, men hotpants sitter kanon i den storleken så prova det :-



Ska försöka få bort blöjan på båda mina i sommar. Alex är ledig 8 veckor.

2011-06-10 @ 13:51:02
URL: http://synics.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh! Vad ku att hon är så snabblärd :)

2011-06-11 @ 10:55:21
URL: http://haljestigs.blogg.se/
Postat av: Anki millys mamma<3

duktig hon är :)

Har ni kikat på ÖB?:) de har en hel del fina trosor emellanåt,

Milly fick några därifrån av min pappa förra veckan.

2011-06-11 @ 23:03:17
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Så duktig hon är :)

Jag har försökt lite med Nathalie, men hon vill inte alls vara utan blöja. Jag som hade hoppats på att hon ska bli blöjfri i sommar, men får se hur det går..

Vilken storlek har Novalie? De har många fina på Lindex. Tror minsta storleken är 86/92.

2011-06-19 @ 16:23:57
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback