Här sitter jag och ruttnar

Det är jättefint väder ute idag och riktigt varmt och skönt.
Tanken var att Sara, Jonny och barnen skulle kommit hit till oss idag, men som vanligt när man planerar något så kommer det jobb emellan. Dum som jag är så sa jag till Novalie igår att Arabelle och Jadie skulle komma idag så nu får jag lyssna på det med! Så nu sitter jag här i min ensamhet och vill hitta på något, men alla är upptagna :(
Tom har gått med röjsågen i 2 timmar nu och Novalie ligger och sover.
Vad gör man? Jag går väl ut och halvdör på gräsmattan en stund i brist på annat..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjärtat!!!

Pilla lite runt bärbuskarna, eller nåt!

Själv håller jag på att försöka plana till gräsmattan... Går väl sådär. Serva Tom lite, ni måste ta hand om varandra! Längtar tills vi se!

Kramar

2011-06-04 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback