Godkänd i truten

Idag blir det kortdag på jobbet eftersom jag varit med Novalie hos tandis nu på morgonen, och den som jobbar för mig skulle gå fram till lunch så tar jag över därefter.
Novalie var jätteduktig och gapade fint när tandhygienisten räknade dom små vita. Sen var det givetvis liite information och så, men det mesta visste man ju redan så förra året.. Hon skulle få fyra kindtänder, sen var hon helt färdig med mjölktänderna.


Jag nämnde för henne att det kan vara galet svårt att borsta tänderna på Novalie eftersom hon ska göra ALLT själv nu. Hittils har jag varit benhård med att tänderna ska borstas vare sig hon vill eller inte och först får hon borsta och sen gör jag det med. Det är där problemet är, hon vill inte låta mig hjälpa till! Vi har haft många kamper inne i badrummet morgon som kväll.

Men det var jättebra så det ska jag fortsätta med :) förhoppningsvis ger det snart med sig..

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 07:38:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback