Glutenfritt storbak

Min dag rättade till sig till slut :) med lite mat i magen fick jag ny magisk energi och fick för mig att jag skulle baka lite glutenfritt! Lillskruttan fyller ju hela 2 år om en vecka och jag har bestämt mig för att baka allt själv till kalaset, men eftersom jag inte har bakat så mycket glutenfritt tidigare så kände jag att jag behövde träna lite.
Dessutom tog hennes bröd slut imorse så det fick bli lite sånt med när jag ändå hade kladdat ner i köket :)
Så det fick bli bröd, en morotskaka och en "gula kakan".














När jag skulle åka och handla hittade det här på hallmattan i lilla hallen?!



Sen kom Novalie som stolt ville visa vad hon hade hittat..


På tal om annat så var hon så galet söt idag! Hon sprang runt i t-shirt och blöja med min gamla handväska på armen. Efter en stund sätter hon sig på sin BobbyCar och åker mot dörren, sen stannar hon och vänder sig om och söger "Hej då kompis".
Lilla hjärtat <3
Hon fortsätter dessutom att vara duktig och gå på pottan, det börjar bli några gånger nu så det är nästan så att jag tappat räkningen! Men än så länge är det bara nummer 1 hon gör där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback