En effektiv lördag

Jag har egentligen inget vettigt att skriva så egentligen borde jag låta bli..

Vi tar en trudelutt om dagen som gått:

*Sovmorgon - det mest betydelsefulla man kan få som småbarnsförälder och mer värt än flera miljoner. 
  Tack älskade karl <3
  Pigg och utvilad steg jag upp kl 11.23, pigg som en lärka (en stund iaf)

*Har gjort massa nytta hemma, tvättat upp all tvätt, rensat i tvättstugan och slängt skräp. Plockat och dammsugit 
  såklart! Dum som jag är så lämnar jag det tråkiga till imorgon - vika in tvätten. Troligtvis den absolut tråkigaste
  biten med alltihop!

*Fått besök av Kristian, Madeleine och barnen. Haft lördagsmys med chips och försökt se på en film, som jag för
  övrigt inte har en susning om vad den handlade om..

*Kommit iordning någorlunda i nya lekrummet

*Novalie har gått utan blöja nästan hela dagen och det har bara hänt en enda olycka!

Nu skiter jag i det här, nu ska jag se på film och sen är det dags att sova. Imorgon ska vi till Ann-Sofie, Henrik och Maja som vi träffade på BB och som vi umgås med då och då.
Dessutom har jag dealat mig till sovmorgon imorrn med ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback