Sängen kallar

Nu är det natti natti för min del, för imorgon blir en galet lång dag på jobbet men det är det värt :)
Bara 1 dag kvar sen är det semester och vi far upp till mor i Dalarna! Tanken är att vi åker på fredag morgon så fort vi vaknar bara allt blivit inpackat i bilen. Jag kan säga att det var hopplöst att försöka packa idag med hjälp av Tom och Novalie. Novalie skulle packa ner 5 gosedjur, 10 böcker, 1 par strumpor och alla sina snuttisar. "Klar" sa hon och slängde igen väskan.. Inte riktigt kanske.
Tom sprang runt med en ICA påse som han trodde han skulle få packa i men nej nej det gick inte! Det finns inget jag hatar så mycket som att inte använde resväska när man ska iväg.

Punkt och slut. Tom och Novalie fick rart gå ner och roa sig så fick jag packa i lugn och ro och det var en jättebra idé! :D det tog väl 15 minuter så var jag klar sen med allas kläder.

Så, god natt :)


Kommentarer
Postat av: Jonna!

Hahah ;) Daniel ska också alltid packa i en jäkla massa påsar haha! :) kram

2011-07-14 @ 00:43:45
URL: http://johannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback