Kvällssnurr

Jag tror jag blir tokig på mig själv snart. Ska det vara så jävla svårt att bara slänga av sig kläderna och gå och lägga sig? Jah blir så avundsjuk på folk som kan det..
Själv har jag en himla massa procedurer som ska göras innan jag kan lägga mig! Jag vet inte om jag lider av någon mild form av renlighetsmani men jag kan absolut inte gå och lägga mig utan att ha duschat för det känns inte fräscht.

Jag duschar alltid efter jobbet och ibland innan med. Rädslan för att lukta äckligt är enorm. Men egentligen, varför skulle jag lukta värre än någon annan? Jo för att jag röker, men just det rör mig inte så mycket utan det är med rädslan för att lukta svett (även om jag knappt svettas), dålig andedräkt, fotsvett osv. Jag är helt enkelt skraj för att lukta lite människa för det är ju trots allt helt normalt!

Nu ska jag sova iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback