Den havande köttbullen

Köttbullen är namnet som Doris numera går under. Hon har alltid varit en liten och tanig madame men när vi kom hem höll jag ärligt talat på att tappa hakan! Tänk dig en daggmask som har svalt en fotboll, ungefär det stuket har Doris kroppsform just nu! 

För övrigt så verkar hon vara precis som vanligt, idag när jag stog och vek tvätt i tvättstugan så hörde jag hur det pep i köket då hade hon fångat en mus som hon lekte med på köksgolvet..
Hon har öven börjat spana runt efter ställen att föda på. Ikväll när jag la Novalie så kröp Köttbullen in i hennes garderob och kollade läget.
Nu ligger hon på min mage och spinne för fulla muggar och bara myser!

free smileys





Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili ♥

Gullekatt! :D Gu´ vad jag saknar mina kissekatter!

2011-07-27 @ 13:13:24
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback