Dalavisit

Halloj igen!
Med mig har även min blogg tagit semester. Jag har inte haft någon som helst tanke på den förrän idag. I fredags morse packade vi ju som sagt in halva vårt bohag i bilen och for upp till mor i dalarna.
Under helgen som var har även mammas vänner Kerstin och Kenneth varit här och min genom tiderna bästa kusin Thomas och hans underbara flickvän Tess. Det är synd att man inte ses oftare för nu när vi umgåtts några dagar så märker man verkligen hur man saknar. Och inte nog med det så hade dom en jättesöt liten rackare med sig som hette Totte. Han är en fransk bulldog på 5 månader. Han och Novalie älskade verkligen att busa med varandra :)
Igår åkte Thomas, Tess och Totte hem och Novalie har frågat efter Totte..
Lite sällskapsspel
Thomas, Tess och Novalie :)
Pusskalas! Novalie med sin mormor <3
Lite efterrätt med det lilla sällskapet på 10 personer..
Lite kvällsmys med sagoläsning tillsammans med Åke
2 fina killar :)
En liten tripp på stan. Kul att någon gillar vagnen iaf..
Lite boule sådär på kvällskvisten
Sur unge som inte vill lyssna på pappa..
Den här bildbomben får avslutas med Picasso som tillverkar ett riktigt konstverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback