Vilken trevlig överaskning!

Igår fick jag minsann en trevlig överaskning! Jag fick finfrämmat på eftermiddagen av Lillsarah, Therese och Hayley :) vi tog en liten promenad och sen gick vi in i värmen. Måste bara säga att Therese är bästa lektanten ever! Novalie somnade som en stock på kvällen..

Samtidigt som dom åkte hem så åkte jag in till Habo och handlade och när jag kom hem kände jag att det luktade lustigt från bilen (typ som det luktar efter att ett tåg kommit in på perongen). När jag klev ur rykte det massor från vänster bakdäck och jag tänkte jaha nu sprängs bilen.. Det gjorde den ju såklart inte, men jag sprang in till Tom som fick gå ut och kolla till den. Sen blev han ute i garaget resten av kvällen, var det var för knas förstår jag mig inte på huvudsaken är bara att den rullar igen haha.


Lektanten Therese underhåller Novalie



Kram kram bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback