Satan så kallt det är då!

Och då menar jag inte ute, men inne i huset! Det är raggsockor och fleecetröja och hela köret som gäller idag. När jag kom hem från dagis efter att ha lämnat Novalie så tände jag en liten brasa (som inte tog sig).. Det är en sån här dag som inte ens pappret och tändvätsan brinner och då är det fasiken inte lätt att försöka få upp någon värme. Jag tippar på att det börjar bli varmt och behagligt lagom tills jag ska åka och jobba..

Jag går ju nu på mitt nya schema som går ut på att jobba varannan vecka kväll och varannan vecka dag. Jag har själv önskat det för att jag ska ha någon slags dygnsrytm. Jag tyckte det var lite småjobbigt att sluta vid 22.30, åka den långa vägen hem och sen försöka varva ner och försöka sova för att sen gå upp vid 05.30 nästkommande dag. För vissa funkar det säkert alldeles utmärkt men för mig går det bara inte, jag måste sova ibland..
Igår efter att jag hade lämnat Novalie på dagis så åkte jag till Sara en sväng innan jobbet. Vi tog även en riktigt snabb tur genom A6 och Ikea och firade alla hjärtans dag med McDonalds! Det är kärlek det! <3
Jag och Tom träffades inte alls igår, eller jo jag såg honom ju när jag kom hem då sov han så gott. Det är nackdelen när jag jobbar kväll-vecka. När jag kommer hem så sover han, och innan han åker till jobbet så sover jag. Men på torsdag är jag ledig, då ses vi på kvällen :)


Nästa fredag får vi besök av mamma och Åke :) Ska bli mysigt!


Ett stort grattis med till kusin Veronica på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Me and My baby Dolls

Hej! Våran internet funkar fortfarande inte, nu är jag hos mina föräldrar och kikar lite... Måste läsa ikapp din blogg lite!



Hur mår ni??

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp din blogg!

Saknar att kunna läsa din blogg!



Kramar/Satu



P.S Underbara bilder som vanligt!

2011-02-15 @ 18:32:18
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback