Hääälj!

Idag är det lördag, och jag är ledig för en gång skull!

Dagen startade klockan 08.00 då Novalie hade fyllt sin blöja så det var bara upp och byta och ge henne välling för hon var hur pigg som helst så jag hade inga större förväntningar på att hon skulle somna om.
I med första maskinen tvätt och sen fixa lite frukost..

Det blir med andra ord en ganska lugn dag vi har framför oss :) jag tänkte jag skulle dammsuga och moppa golven men större planer än så har jag inte och det är riktigt skönt!


I torsdags var det tvättning av Novalies samtliga snuttefiltar! 5 stycken hittade vi men jag tror hon har fler gömda någonstans. Detta resulterade i att vi spenderade en halvtimme i tvättstugan och kollade på när dom åkte runt runt i tvättmaskinen.. Hysteriska vrål utbröt när vi sen skulle lägga in dom i tumlaren!


Mammas lilla hjälpreda :)
Mycket bra undehållning! Av med kläderna och fyll upp lite vatten i vasken, ungen håller sig sysselsatt i några minuter iaf!


Imorse blev det lite lek med lera, funkar också en stund som sysselsättning.


Vad gillar ni Novalies toffsfrilla?


Bara för att hon är så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback