Ehh, vad hände?

Ärligt talat, jag fattar inte det här! Tror knappast jag är ensam som smårbarnsförälder med just det här problemet..
Igår innan jag åkte till jobbet så var det mycket rent och fint här, när jag kommer hem några timmar senare ser det ut som tredje världskriget brutit ut, eller att någon möjligtvis slängt in en bomb eller något liknande!
Det är ofta det är såhär och jag fattar inte hur det går till, ungen leker ju knappt med leksakerna ens, utan bara river ut dom på golvet för att sedan gå därifrån.
Det må vara ett i-landsproblem, men nog så jobbigt!


En liten del av kaoset, resten ligger utspritt i resten av huset..



Tada! Egentligen sjukt onödigt att städa när jag vet att det ser likadant ut imorgon igen, men det är jobbigt att dammsuga och behöva putta undan grejerna med snabelddraken..

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Nej du är verkligen inte ensam om detta problemet. Jisses, det känns som att jag städar varje dag här hemma, men endå så blir det aldrig riktigt städat liksom.. Efter någon minut så ligger leksakerna och lillemans kläder (vi måste verkligen ha en garderob till honom nu!) överallt i hela barnrummet o vardagsrummet..

2011-02-17 @ 10:35:47
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

Been there, done that ;)

2011-02-21 @ 22:13:25
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vart har ni köpt den röda "sitt/hopp" hästen?

2011-02-26 @ 18:45:51
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Måste bara fråga, var har du köpt hyllorna med rosa backarna i? Skulle vilja ha såna till dotterns rum. De var snygga och praktiska.

2011-03-06 @ 21:56:34
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback