Bil, hus och toalettbekymmer

För er som inte redan vet det så gick husköpet igenom i fredags, så nu är vi husägare minsann! :)
Dessutom så har min bil strulat med 3 gånger den senaste veckan så igår blev det en tripp till bilhandlaren där vi hittade en mycket tjusig V70. Så nu har vi blivit med bil också! Allt detta på en vecka, helt sjukt..
Men jag ser fram emot att köra en bil man kan lita på och inte behöva sitta och oroa sig hela tiden för att något är på tok. Inte behöva ha backspegeln riktad mot marken för att kunna se om man tapapr någon viktig del, inte behöva ha stereon avstängd för att kunna höra konstiga ljud och inte hela tiden behöva luktsinnet på topp för att kunna upptäcka konstiga lukter!! Så på fredag hämtar vi familjens nya tillskott och vi kommer i fortsättningen åka kungligt i jämförelse med idag..

Nu blir det lugnt en stund vill jag lova!

Som inte det vore nog så gick toaringen sönder imorse, så där satt jag på toaletten med ena skinkan fast i toalettringen, SUVERÄNT!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg :)

Vart har ni flyttat?

2011-02-22 @ 17:30:18
URL: http://byninis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback