den perfekta familjen.

Idag ska jag och Novalie strutta runt lyckliga i köket och baka lussebullar och lyssna på julmusik. Vi ska se sådär äckligt lyckliga ut som dom gör på alla tvreklamer. Bullarna ska få en perfekt gyllene färg och i köket ska inte finnas ett spår av mjöl på någon av bänkens ytor! Disken diskar sig ju givetvis själv också..

Verkligheten kommer nog bli något så här: Novalie gapar och skriker att hon vill bli buren eller att jag ska göra det ena och det andra. Själv står jag med lussedeg upp över öronen i hopp om att lyckas forma dom till små söta kissekatter. Disken blir till stora berg på bänken och i slutändan glömmer jag bullarna som blir till små kolbitar som får kastas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback