En sån fin vän

Jag är så evigt tacksam för att jag har så fina vänner i min närhet. Jag är extra tacksam för min fina Lisa  footballer pictures
En så fin människa som verkligen lyssnar om man behöver prata och som alltid ställer upp. Du vet mer om mig än vad flera av mina vänner som känt mig längre gör.
Vem kunde ana den där kvällen i vintras när vi jobbade ihop första gången att jag nu några månader senare skulle skriva detta? Ofattbart, men jag är så glad!
Tänk om alla hade en sån vän som dig, då skulle varenda människa må så mycket bättre!



Come stop your crying
It will be all right
Just take my hand Hold it tight

I will protect you
from all around you
I will be here
Don't you cry

For one so small,
you seem so strong
My arms will hold you,
keep you safe and warm
This bond between us
Can't be broken
I will be here
Don't you cry

'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

free smileys


Lite jobbigt tisdags-sentimental...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är bombsäker på att jag fixade upp designen? ^^ suck..

2011-08-24 @ 02:24:56
URL: http://haljestigs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, nu blev jag tårögd! Vilka underbart fina ord. Tror aldrig jag hört något så fint om mig. Jisses! Tack älskade Michelle för att du finns och just du är du. Du är en av dom som får mig att må bra. Att ens klara av vardagen! Du vet hur jag haft det och du förstår verkligen. Och det är inte många som gör det! Och det du och Tom gör mig, det är guld värt. Att låta mig vara här hos er (sitter nu ute och du ligger och sover) får mig att känna mig som hemma. Det är här jag ska vara just nu. Ni är guld värda och ni har satt er själva i mitt hjärta och där kommer ni föralltid ha en plats. Ni är bäst, så är det bara!! <3<3

2011-08-25 @ 11:14:41
URL: http://lisaalexandraqvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback