Blöjfri

Nu är Novalie så gott som blöjfri :) hon har aldrig blöja på dagen längre utan är jätteduktig och gå på pottan eller toaletten. Är vi iväg så säger hon till när hon behöver gå om hon inte själv letar reda på en toalett.
Ska jag vara ärlig så trodde jag det skulle vara värsta utmaningen att potträna ett barn, men det var ju inga problem alls. Jag som köpte hur mycket byxor och trosor som helst för jag var beredd på massvis med olyckor, men dom händer aldrig!
Snart är det dags för nästa steg - bort med blöjan även på natten, för den har hon fortfarande (än så länge).
Där vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt.. Tror jag får ta upp och kissa henne innan jag själv lägger mig och sen kanske en gång tidig morgon. Vi får se :) det går nog säkert bra.



Blöjrumpa - snart ett minne blott




Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktig hon är! :D Blöja på natten är väl något som brukar dröja men du kan ju köpa sånadär plastskydd till sängen (har du väl redan tänkt på iofs) Förlåt att jag inte fixat en ny design till dig. Jag har photoshop fast inte på min egen dator, utan Filips. Jag ska försöka fixa, åtminstonde ett förslag till dig :) Vill du skicka lite nya biler och sånt och har några egna tankar om hur du vill det ska se ut får du gärna dra iväg ett mail till [email protected]

2011-08-04 @ 09:21:08
URL: http://haljestigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback