Skapligt bra dag :)

Morgonen började helt underbart av att jag fick sovmorgon av lille karl :) så när jag slog upp ögonen hade lilla visaren passerat tolv.. Det var riktigt länge jag sov så länge som jag gjorde idag men det var välbehövligt, för igårkväll tog jag en tripp till underbaraste Jocke ända borta i Huskvarna så klockan var en hel del när jag var hemma igen.
På eftermiddagen bar det av på kalas, där vi firade Arabelle som fyller 2 år nu i veckan! Det är så roligt och se flickorna leka tillsammans nu. Precis innan vi skulle gå när vi hade klätt på oss så kramades Novalie och Arabelle, och sen tog båda ut napparna och gav varandra en puss. Det var så hjärtat smälte <3 sötnosar!
Dessutom fick jag födelsedagspresent av dom. 2 supergoa pyjamaser och 4 paket med fryspåsar! Dagen till ära har jag bäddat rent i sängen och ska ta en dusch och sen krypa ner i sängen och läsa. Jag gjorde en bra deal med Tom innan, att om jag la Novalie ikväll så fick jag sovmorgon imorrn med! Inga dimmor sa jag, det tog 2 minuter att lägga henne och jag får sovmorgon! Det var en väääldigt bra deal tycker jag personligen!

På väg hem så mötte jag även upp Lisa i Habo och hon följde med hem en sväng :)
Vad fort tiden går bara för att det är helg och man är ledig.. Snart är det måndag igen och en ny vecka.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback