Nehe, inga skratt idag heller

Som jag trodde, det goda höll inte i sig.. Idag är vi tillbaka på ruta ett igen med gråt och förtvivlan!
Jag är så galet trött så jag tror jag ska gå och lägga mig en stund. Vi har inte sovit mycket inatt och den lilla stunden man väl får sova så sover man inte gott för man vet att det är dags att gå upp igen vilken sekund som helst.
Hittils idag har jag bara fått i Novalie en halv flaska välling och 4 skedar yoghurt :( det är inte lätt att ge henne mat lite men ofta med tanke på att hon inte vill äta alls, men det är väl bara att vara så positiv som möjligt och göra ett nytt försök igen när hon vaknar.

Ögonen går i kors på mig och jag som ska jobba ikväll och åka till Ullared imorgon.. Det blir säkert bra det här!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hade jag inte haft min egna tösabit hade jag kunnat hjälpa dig och ta henne en halv dag eller något så du kunnat få sova lite eller bara avlasta dig lite. Men svårt när man har en egen skit att ta hand om men säg till om du vill ha sällskap! Du vet var jag finns! Kram på er!

2010-09-17 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback