Inläggning

Tack för alla fina ord, dom värmer <3

Läget just nu ser ut så att Novalie är inlagd på sjukhus för observation och så får vi se om dom kommer fram till något.. Läkaren på akuten igår sa helt ärligt rakt ut att hon inte hade en aning om vad det skulle kunna vara om det inte vore detta med gluten så det bästa var att lägga in henne och se hur det artar sig. Givetvis smackade min lilla gullunge i sig en hel flaska välling och nästan en hel banan så fort vi kom upp på avdelningen!
Dom kanske inte tror att hon får någon mat hemma, vem vet?

Inatt har vi fått äran att sova hemma och helvete vad gott jag kommer sova! Natten på sjukhuset var den värsta på länge.. I korridoren plingade det, andra barn grät och det var ett allmänt buller överallt. Både jag och Novalie sov jättedåligt och det har resulterat i att hon sovit i snart 4 timmar nu på eftermiddagen.
Imorgon klockan 09.00 ska vi vara tillbaka på avdelningen och någon gång under morgondagen kommer vi få träffa en dietist och jag hoppas innerligt att hon skriver ut lite näringsdrycker till henne. Sen får vi se vad det blir av det, om vi ska vara kvar på sjukhuset eller om vi måste åka hem.

Nu har jag förresten kollat upp det här med anmälan till HSAN, nu ska det bara fyllas i lite papper och sen ska dom skickas in!


En supertrött liten tjej på sjukhuset..


Kommentarer
Postat av: Jessica Söderbom

Hoppas hon blir bättre snart! Stackars lilla tös!

2010-09-19 @ 16:45:44
Postat av: Niccan

Hehe det är typiskt barn ;-)



Hoppas verkligen de kommer tillrätta med vad som felas henne så hon mår bättre snart.



Vad bra att du anmäler.

2010-09-19 @ 17:35:07
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

skruttan. hoppas de kommer på ngt så hon kan gå va en glad och pigg tjej det är hon värd...

bra anmäl dem. de måste stå för sina fel!

kram till er

2010-09-20 @ 19:18:21
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Hej vänenn! Trodde att jag hade tappat bort dig helt, men jag hittade dig till slut! Har du glömt bort mig...:(?

Vad är det jag läser...stackars lilla prinsessan! Det är så jobbigt när barnen blir sjuka! :( Jag håller alla tummar och tår på att hon ska bli frisk snart!

Kramar från Satu

www.mybabydolls.blogg.se

2010-09-21 @ 13:27:11
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback