Vilken strålande dag!

.. eller inte!
Det ser helt ärligt talat skitkallt ut ute idag och jag känner inte så värst mycket för att gå ut idag :/
Men går jag inte ut så kommer inte Novalie till dagis, jag kommer inte till jobbet och jag kan inte träffa Sara på A6, och det vore ju katastrof! Iaf det sistnämnda haha.
Det råkar ju nämligen vara så att lönen har kommit idag! Eftersom jag nu inte jobbar för kommunen så får jag lön samma dag som alla andra och behöver inte vänta ytterligare några dagar som innan! (på gott och ont)
Idag ska det tittas på skor till Novalie, det börjar bli kallt ute nu så hon behöver något som är mer fodrat, sen blir det väl kanske något mer men det märker vi :) Sen blir det jobb ikväll!

Ha en bra dag! 


 
Novalie äter frukost på gående fot idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback