Veckan som gått

Jag upptäckte igår att jag inte hsr uppdaterat bloggen på en vecka, men jaja det är inte mycket att göra något åt :) Novalie har blivit allt piggare för varje dag och gillar verkligen dagis nu och det är så skönt för då kan man gå till jobbet och veta att hon trivs och har det bra! För några dagar sen kom även vårt första paket med mat från apoteket. Det var lite smått och gott, bland annat glutenfritt mjöl, bröd, fiberhusk, pofiber m.m.

Idag har vi varit ute och lekt i höstlöven och bara mysigt :) fast först så var ju mamma tvungen att jobba några timmar.. Det har blivit mycket jobb nu såhär i början och jag jobbar lite nästa helg med, det blir då tredje helgen i rad!

Här kommer iaf lite bilder från veckan som gått!


Vi har fått ett paket från Buzzador med blöjor!



Novalies glutenfria skafferi (allt kommer inte från apoteket)



Novalie gillar majsbröden, som går under namnet "kaka" här hemma



Glad tjej ute och leker i trädgården



<3



Vi tog en tur i gungan med



Sen var jag och Novalie och tittade till pappas "brum brum"


Nu är det snart sängen för imorgon ska vi upp med tuppen!




Kommentarer
Postat av: Sarah och Pierre

Vi båda (pierre och jag) tycker att hon börjar se riktigt pigg och glad ut :) Och vad mycket hår hon börjar få ;)

Måste ses snart jue! Saknar er! Puss och Kram

2010-10-04 @ 02:48:22
Postat av: pernilla

shit vilken söt tjej du har =)

2010-10-05 @ 18:59:20
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Va glad jag är att läsa att Novalie mår bättre! Tummen upp till er! :) Hur mår du? När började prinsessan på dagis? Går de bra? Hur tar DU det? Jag skulle nog vara ett vrak när jag lämnade mina barn, hehe...



Hur är allt annars då?

Måste bara fråga vart du har köpt vinteroverrlan som Novalie har på sig? Den var superfin!!!

Kramar till er från fam.Gonzalez



www.mybabydolls.blogg.se

2010-10-06 @ 22:16:28
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Halloj tjejen! Jag skanar din blogg! Hur mår ni?

Måste bara fråga igen vart du har köpt Novalies overoll? Den är superfin! Hör av dej!Kram Satu

2010-10-25 @ 00:41:38
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback