Klick, klick och några hundra fattigare

Sådär ja! Även om jag inte hittade några kläder till mini-grisen på nätet så har jag iaf klickat hem 2 böcker idag från bokus. Den ena är ingredienslexikonet, detta är nästan ett måste när man har en intollerans eller en allergi. Jag har hittils fått springa fram och tillbaka till datorn och googla så fort jag ska laga mat för att se att alla konstiga ord i innehållsförteckningen inte innehåller gluten.
Skitfiffigt tycker jag minsann! Vi kommer bli bästa kompisar, det känner jag redan nu :)

Den andra boken följde med i bara farten, och det var Glutenfria kokboken. Denna boken har jag använt mig av flera gånger när jag har lagat mat på jobbet och den är helt suverän! Så det ska bli ett nöje och inspektera den nogrannare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback