Höstlek i trädgården

Dagarna tickar på och jag börjar bli lite smått uttråkad av att sitta hemma och göra ingenting, jag vill tillbaka till jobbet!
Igår drog jag med mini-grisen ut en sväng i trädgården och vi busade lite i löven och gungade lite. Jag vet inte varför, men det är hemskt kul att slänga sitt barn i en lövhög haha. Novalie stackaren blev skiträdd första gången men hon upptäckte rätt snart att det var hiskeligt roligt! Sen gjorde hon ett facedive i stentrappan utanför och då tappade både hon och jag suget, så vi gick in och tittade på barnprogram istället.
Problemet med dessa barnprogram är bara att alla sånger sätter sig i mitt huvud.. Just nu har jag SpecialAgenten Oso på hinnan. Detta program visas flera gånger om dagen, och Playhouse Disney råkar vara Novalies favoritkanal så jag hör den en del. Även om hon inte tittar mycket på tv:n så gillar hon att dansa till musiken haha :)
Den där lilla tjejen som sjunger sången om stegen nynnar jag på flera gånger om dagen! Jag hittade den inte på svenska, men jag lovar den är lika irriterande vilket språk det än är haha!

Nu ska jag åka och hämta Novalie på dagis, dom har haft fotografering idag så hon har bara varit där i 2 timmar.
Imorgon åker hon till farmor och farfar min lilla älskling, oj vad jag kommer sakna henne!!








Lillfröken har även en fascination för skor.. Imorse var pappas träskor på promenad i köket!




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag fattar itne detta med barn och vuxnas skor, Arabelle hinner testa alla våra skor på en dag och sen gör hon detsamma dagen efter men det verkar vara lika roligt varenda gång :S

2010-10-15 @ 01:39:49
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback