Efter regn kommer solsken

Ja det hoppas jag iaf, för nu är det banne mig inget roligt väder ute! Jag har inte ens varit ute och hämtat posten idag för det regnar så.. Inte för att det brukar va något kul på lådan men ändå.

Eftersom jag är ledig idag så är Novalie hemma med mig och det har varit en minst sagt intressant dag idag.. Mamma är på uruselt humör och barnet bara gråter och skriker och vägrar lyssna så nu väntar vi på att hennes far ska komma hem för sen ska vi leta reda på en ny backspegel till min bil! Igår på väg hem från pappa så kom det en idiot i 280 i mitten av den smala vägen mitt på en kulle och eftersom han inte höll sig på sin sida så drog han i min backspegel med sin så nu har jag i stort sett ingen fungerande backspegel på bilen. Den vänstra är krossad, innerspegeln ser jag inget i för jag har ingen vindrutetorkare bak (ska med kollas idag) och den högra spegeln ser jag inte helt i pga Novalies bilbarnstol.. Jag har sånt himla oflyt med denna bilen så det är helt otroligt! Men jag hoppas jag får tag i det nödvändigaste idag iaf eftersom jag använder bilen så mycket.

För stunden sover Novalie och det är lugnt och skönt i huset! Har dock en del som skulle behöva göras men det lockar inte alls. Typ kolla posten, plocka ur diskmaskinen, diska vällingflaskor och tvätta snuttefiltar (usch vad vidriga dom är!). Men det gör jag sen! :) nån annan gång..


Sen vill jag passa på att gratulera min mor som idag fyller 49 år!
(jo du läste rätt mamma, nästa år fyller du 50)


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tack så mycket för hälsningar och grattis-kort!

Puss och kram!

2010-10-28 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback