Stackars bloggen..

Ja här händer det inte mycket, ungefär lika dött som i graven.. Det har varit lite småkämpigt att hålla allting flytande medan man själv inte mår helt okej, och med det menar jag huhåll, jobb, Novalie och döende karl i soffan (jepp han är förkyld och tror att världen ska gå under).
Därför har bloggen blivit lite oprioriterad..

Idag har jag iaf jobbat en stund och det var så oerhört skönt att komma hemifrån ett tag! Man blir ju helt galen av att vara hemma för länge när man faktiskt har vant sig vid att få komma iväg och jobba.. Dessvärre är jag samtidigt livrädd för att gå ut för jag vill inte bli sjuk igen! Jag har tvättat mina händer och spritat mina händer idag så jag tror jag tappar skinner snart! Jag kommer ihåg hur skönt jag tyckte det var att vara hemma i början med Novalie, men nu kan jag inte fatta hur jag tyckte det var skönt att inte lämna huset?!
Om en stund blir det lite jobb igen, bara någon timme iof men jag hade verkligen sett fram emot att gå och lägga mig! Mest vill jag nog lägga mig för jag vill läsa boken jag håller på med för den är så grymt bra :) idag har jag dessutom fått tips av 2 av mina pensionärer vad jag ska läsa härnäst, och båda rekomenderar "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den ska tydligen vara väldigt rolig!

Nu måste jag åka, ska hinna förbi konsum innan jag börjar med tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback