Sjuk igen..

Jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta?! Jag är sjuk igen :( denna gången med feber (igen)..
Jag kände mig lite småkrasslig på dan igår men tänkte att det skulle gå över, men det gjorde det ju inte! Klockan sex igår gick jag och la mig och har vaknat ett antal gånger inatt och frusit/svettats..

Det värsta är att jag har så himla dåligt samvete för jag har varit sjuk så mycket innan och inte kunnat gå till jobbet och nu lutar det väl åt detsamma igen.. Jag förstår om dom inte vill ha kvar mig snart och det vore hemskt tråkigt eftersom jag trivs så bra :(

Nu ska jag försöka få iväg Novalie till dagis och sen ska jag åka hem och lägga mig fast jag hade föredragit att åka och jobba.. Jag känner mig helt kraftlös så att få ner Novalie i overallen ser jag inte fram emot!

Låt mig vara frisk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback