Vad bra man har det egentligen

Jag satt och filurade på balkongen innan och funderade på hur bra man egentligen har det. Det är inget man tänker på varje dag men när man väl gör det så uppskattar man verkligen det liv man lever! :)
Jag är oerhört tacksam för det jag har och skulle aldrig vilja byta bort det!

Vi har mat på bordet, vi bor i ett fint hus på landet med underbar trädgård, vi har en underbar dotter, superbra familjer, fungerande bilar och så har vi varandra. Vad mer kan man begära?


Parkering


Framsidan


Framsidan, gamla dränghuset och vedhögen.
(superbra ställe att förvara skräp och kan vara bra att ha ställe på)


Novalie beundrar utsikten över trädgården



Jag är tacksam idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback