Usch, vilken natt..

Gårkvällen (?) blev inte lika illa som i förrgår men det var iallafall jobbigt att få Novalie att somna. Usch jag förstår inte varför hon har börja hålla på såhär för det tar verkligen på krafterna :(
När hon väl hade somnat så satt jag en stund vid datorn innan jag kollade på Svenska Hollywoodfruar som jag hade spelat in. Till slut kom jag iaf in i sängen för att sova. Ah, eller hur! Kunde inte somna så jag låg och läste en stund men precis när jag började bli trött så började Novalie härja och ha sig. När hon håller på så brukar det hjälpa att muta henne med en flaska välling, men det gick minsann inte inatt.. Även nu på morgonen vägrade hon vällingen!
Hur som, till slut tog jag in henne till vår säng och som vanligt låg hon på bredden och Tom helt utsträckt och jag var förvisad till mina 15 cm på kanten så det blev väl inte den allra bästa sömnen men det var ju nått iaf. Då var klockan 02.30.
Vid 05 vaknade hon igen den lilla rackaren och jag var helt slut och orkade knappt hålla ögonen öppna. Vid denna tiden i vanliga fall äter hon en flaska välling och somnar om, så idag blev det välling och sen fick hon sova vidare i sin säng. Sen åkte ju Tom till jobbet så då hade jag jättemycket plats ist!

Vid 09 vaknade hon igen och det brukar vara helt okej om jag får sova som man ska. Jag hinner inte ens gå innanför hennes dörr innan jag känner igen den välbekanta doften som sprider sig i rummet.. Andra morgonen i rad har hon hunnit bajsa innan vi bytt morgonblöjan så det är bajs i hela sängen och hela henne!
Så det blev bara ner i tvättstugan och ta det under kranen.

Idag ska vi åka till Sara.

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Du michlo kom att tänka på det, det måste va att niska byta stl på blöjorna. Arabelle skiter alltid på natten men det läcker sldrig så du måste nog byta upp en stl iaf på natten

2010-05-18 @ 11:22:48
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback