Sista dagiset att titta på

Idag ska vi åka och kika på Solhöjdens förskola :) det blir sista dagiset som vi ska titta på innan vi fyller i papprena och skickar in! Jag har höga förhoppningar på just detta eftersom jag inte var helt nöjd med Slättens förskola..

Tänkte att jag skulle lägga lilla fröken om en stund så hon är pigg och utvilad tills vi ska åka. Hon har inte varit på ett alltför positivt humör idag. Det har vart mest sura miner och gråt. Det enda som funkat har varit att antingen ligga på mig i soffan och titta på barnkanalen eller sitta vid datorn och se på gummibjörnen på youtube..
På tal om Novalie så blir hon 11 månader idag min stora tjej :) en månad kvar tills det blir kalas!
Hennes matproblem har börjat lösa sig och hon äter nu som vanligt igen! Idag till lunch åt hon en hel burk med mat! Det var länge sen hon gjorde det så jag är jättestolt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis Novalie!! (:

2010-05-11 @ 13:53:11
URL: http://blogg.garteus.se
Postat av: Niccan

Haha, A gillar också den där hemska gummibjörnen .

2010-05-12 @ 14:50:47
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback