Pärlan

Jaha då var Buicken besiktigad.. Det kunde gått bättre men det kunde även gått värre! Lite bromsar som tar ojämnt och lite avgasrör som måste dämpas sen så :) men va fan, lite utav charmen med äldre bilar är att dom hörs! Men nej då, besiktninggubben tycker Pärlan ska låta som en volvo V70, men det är ju inte möjligt! Nu har vi en månad på oss och fixa felen och åka in på efterkontorollen och sen får hon rulla i 2 år till innan det är dags igen! Thank GOD for skatteåterbäring <3

Nu ska jag ta och plocka och städa lite och sen ska jag och lillfisan gå ut i trädgården och bara va! Superhärligt väder ju :)



Bara jag som lagt märke till att enda bilderna jag har på Tom i bloggen är när han tvättar bilarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback