Nu äre segt!

Ännu en jobbdag avklarad! :) började sent idag, vid ett så det hann bli lite sovmorgon innan!
Men innan jag började jobba så åkte jag upp till pappa och tog en promenad med Grisen eftersom pappa åkte fram och tillbaka till Götebord idag med lastbil. Så Grisen ville ha sig en lite kisserunda!
Tanken var även att jag skulle lämnat in två böcker på biblioteket med men av någon anledning var hela Habot fullt med folk så det fanns ingen parkering för pärlan så jag sket i det. Så böckerna fick jag ta på vägen hem och det är ju inte jätteofta man går till bibblan klockan nio en tisdagkväll.. Nu var det ju stängt så jag fick lägga dom i deras brevlåda. Och jag som hade tänkt höra lite hur det var med Hans (som jag fått reda på att han heter), men nu fick jag inte det så det får väl bli nästa månad då när denna boken ska tillbaka.

Jag har även ringt till BVC och bestämt tid för en extra viktkontroll på Novalie.. Nu lär det ju inte va så jäkla bra med tanke på hennes nya matvanor, om man ens kan kalla det när hon inte äter?!

Nu ska jag iaf lägga mig och läsa. Om jag kan koncentrera mig för Tom sitter och asgarvar till nån film på tv.
Imorgon är det onsdag igen, så då blir det nog öppna förskolan och sen ska jag se om vi kan dra oss in till JP och ta kort till Novalies 1-årsdag så farmor har nått att klippa ut ur tidningen :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback