Jaha, upp och hoppa

Rolig natt då.. Precis när jag höll på att somna igårkväll så vaknade Novalie och var på sitt bästa humör! Hon ville absolut inte somna, så vid tolv inatt så mutade jag henne med en flaska välling. Men då var det ju bara att börja om och försöka somna igen.
Sen var det dags igen och när jag kollade på klockan stog den på 05.03! Skitkul.. Novalie ville ha välling så det var ingen idé att lägga sig igen efter det. Jag har sovit ungefär 4 timmar inatt, och om en stund ska jag dra mig till jobbet och givetvis är det en långdag på sisådär 11 timmar.
Det här kan nog bli spännande :D
Kom även på igår att jag fixade matlåda till Tom, men jag glömde göra en åt mig själv mitt smarthuvud! I brist på annat så fick det bli potatissallad som blev över efter grillningen i lördags, och till det lite skinka :) men det funkar ju det med!

Nehe, dags att åka! Ser ut att bli en fin dag idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Men vrf tom inte Tom en gång inatt iaf? ni jobbar ju båda två...

2010-05-03 @ 10:44:06
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Beatrice (Devins mamma)

Men om du skulle upp o jobba, varför tog inte Tom hand om Novalie i natt?

2010-05-03 @ 12:41:43
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback