Jag blir knäpp snart..

Tji fick vi för att vi varit barnlediga onsdag till lördag, det tar Novalie igen nu istället.
Vi har inte haft några problem med att lägga henne på ganska länge nu, men ikväll är hon monstret själv och då använder jag fina ord! Hon är övertrött men vägrar att sova! Sen klockan 8 har den här kampen pågått och ingenting duger. Nu är det 5 minutersmetoden som gäller för det här funkar vare sig för oss eller henne!
Jag har alltid varit emot detta men fick hem papper från BVC för 2 månader sen eller nått och vi har behövt göra det en endaste gång, men det läskigaste utav allt är att det faktiskt funkar till slut. Den gången vi tog till det sist så tog det 45 minuter, men det var det värt om man jämför med hur länge och hur många olika sätt vi hade fått försöka annars..
Jag sitter vid datorn som står bara några meter från dörren till hennes rum och flera gånger blir det knäpptyst i 1 minut eller nått och sen kör hon igång igen. Det är som att hon somnar till och vaknar upp och inser att hon faktiskt höll på att somna, och det kan ju vara farligt..

Jag är säker på att det är för att hon sovit borta som hon håller på såhär.. Att vara barnledig kan ärligt talat kvitta om hon ska hålla på såhär varenda gång hon kommer hem!

Lilla barn <3



Efter 30 minuter så somnade hon, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

Usch då. För Devin har det varit tvärtom. När han är borta så sover han ingenting, men sen när han kommer hem så kan han sova hur mycket som helst!

2010-05-17 @ 09:56:03
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback