Ja det blev ju hemskt roligt..

Inatt var det katastrof.. Novalie uppskattade inte alls att sova borta och höll låda inatt! Jag antog att hon vaknade för att hon var hungrig för hon vägrade äta sin välling (som hon fått för sig att hon inte vill igen) innan hon gick och la sig. Till slut var hon iaf jättepigg och vägrade sova och när klockan hade blivit kvart i 4 gav jag upp och tog skitungen under armen och åkte hem för då hade jag inte sovit en blund. Jag tror jag ska börja förflytta mig runt den tiden på dygnet så fort jag ska någonstans för det var ju inte jättemycket trafik precis! :) tror jag mötte 2 lastbilar och ett tidningsbud typ!
När vi kom så lade jag ner Novalie i sin säng och hon somnade direkt.
Det dumma vara bara att i all hast tog jag inte bara med mig min mobil utan även Jonnys, så det slutade med att jag fick åka till Huskvarna idag iaf fast jag tänkt att strunta i öppna förskolan eftersom det blev som det blev inatt.

Nu sover iaf mini-monster så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och gå och lägga mig och soova!
Får se om hon vaknar inatt med för hon vägrade äta sin välling nu med..

Kommentarer
Postat av: Satu

Låter som en jobbig natt =)! Hoppas denna natt blir bättre;-)



Bollarna och poolen köpte vi på Toys´R us, men finns i alla leksaksaffärer ;-)



När fyller prinsessan år?



kram Satu

2010-05-19 @ 21:32:40
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback