Dagisplats!!

Idag kom det en härlig överraskning på posten! Novalie ha redan fått en dagisplats! :) Jag tror inte det är mer än 2 veckor sen vi skickade in papprena så nu kan jag snart börja söka jobb ordentligt och hoppas på det bästa!
Hur som så får hon iaf sina 15 timmar i veckan då hon får komma hemifrån och leka med andra barn och slippa mig en liten stund, det behöver nog både hon och jag..
Så imorgon ska papprena skickas in med att vi tar platsen vi blivit erbjudna! :)
Jag är förväntansfull!

Klockan är inte ens 20.00 och både Tom och Novalie sover så det blir en lugn kväll för mig idag. Tom kom hem och mådde apa så han lade sig redan vi 18 och Novalie duschade och åt välling och däckade vid 19. Så kan det gå! :)

Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

tack vännen, jo det är PS :)

2010-05-27 @ 21:54:38
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

Vad roligt.

2010-05-29 @ 09:40:33
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback