Utmanad!

Så här går det till…

-Varje ”spelare” börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir ”tagna” ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


*
Jag klappar Tom på huvudet varje kväll innan jag somnar

* När jag lägger på efter att ha pratat i hemtelefonen måste jag trycka ända till klockan kommer upp igen

* Jag klarar inte av att se på frågesportsprogram och liknande där folk vinner massa pengar, det är bara så orättvist!

* Är värdelös på att skriva upp saker, så hälften glöms bort..

* Har fastnat i Google-världen. Är det nått jag undrar eller tänker på så googlar jag. Kan vaar precis vad som helst!

* Jag kan spela blinka lilla stjörna på telefonen, det mina väner är status!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback