Sjuka..

Jaha då var det vår tur. Jag har haft lite småknasig hals under dagen och imorse när jag åkte in till Habo var Novalie lite snorig. När jag kom hem hade hon också blivit krasslig i halsen och hon var jättevarm!
För en stund sen hostade hon så hon började gråta min lilla älskling <3
Imorgon skulle Henrik, Ann-Sofie och Maja kommit hit, men det är dumt att riskera att smitta ner dom..
Hoppas bara inte Beatrice, Tommy och Devin blir sjuka nu när dom varit här idag!

Det var supertrevligt på bytardagen och jag hittade massor med roliga leksaker till Novalie :)

Nu ska jag ta en sup med hostmedicin och hoppas det ger med sig! Blir det inte bättre med varken mig eller Novalie får Tom ta en tripp till Apoteket imorgon (eller Kronans Droghandel som det nu heter, HAHA)

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Usch, inte kul att ni gick och blev dåliga båda två! Tom klarade sig eller? Krya på er nu! ♥

2010-03-07 @ 07:01:11
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

nej det var det inte :) oj då, det var inte dåligt det :) är hon duktig att tugga maten och så?



usch då inte kul att bli sjuk! hoppas ni kryar på er snart

2010-03-07 @ 18:30:40
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback